сряда, 11 декември 2013 г.

Реклама на слушалки. Каквито и да е.

Маршрутка. Номер 29.

"Бате, цял живот чакам тая жена да ми пусне, ся не знам к'во ми става.." .. "Хобит, да те е*а в болида, ае не ме засичай. Е аз съм зад петицата де, баба ти ли да е?" .. "Няма да дойда, Танче, гле'й последния път к'во стана, тря' да ставам рано, вие излезте да хапнете, а после като се приберете, всяка да ми звънне и да ми разкаже нейната версия за вечерта." .. "Любчо, сложи картофите да се варят, аз се прибирам." .. "Гле'й, гле'й к'во качване само!" .. "Госпожо, айде само не се бутайте, много ше ви замоля!" .. "Поркаш, а? Кой ще те кара на връщане, Грозния ли?" .. "Маамо, падна ми дъъвката." .. "А'е гледай къде караш бе, изрод!" .. "Симона, утре в 7, да не се налага пак да се търсим." .. "Господине, дадох Ви два лева!" .. "Колежке, мръдни малко тая чанта!" .. "Тук ли слизаме, брат?" .. "Не бе, тъпсън, на Плиска." .. "Баси шефа колко е смотан.." ... "Тебе пък кога не съм те почерпил бе, ай гле'й си работата." ..

Няма коментари: